Fúze - základní info pro zaměstnance

17.11.2024

Fúze společností sloučením

Rádi bychom vám připomněli, že k 1. 1. 2025 proběhne fúze společností TUkas AUTO-STAIGER CZ a.s., TUkas ČSAO a.s. s naší mateřskou společností TUkas a.s.

Nedojde k žádným zásadním změnám na našich provozovnách ani ve vašich pracovněprávních vztazích.

Praktické informace k 1. 1. 2025

  1. Nákladová střediska užívaná v TUkas ČSAO a TUkas AUTO-STAIGER CZ zůstanou beze změny.
  2. Zjednoduší, změní a sjednotí se účtová osnova ve všech 3 společnostech.
  3. Změní se osobní čísla a čísla zaměstnanců v systému Helios u zaměstnanců TUkas ČSAO a TUkas AUTO-STAIGER CZ – nové údaje vám poskytneme, jakmile to bude možné. Zároveň dojde přečíslování čísel zaměstnanců i u některých stávajících zaměstnanců TUkas a.s. Tyto změny budeme komunikovat co nejdříve.
  4. Přihlašovací údaje do Cafeterie Benefit Plus – u zaměstnanců, kterým se přechodem do TUkas a.s. změní osobní číslo, se změní i uživatelské jméno do aplikace Benefit plus. Pravděpodobně obdržíte e-mail přímo od Benefit Plus s novými přihlašovacími údaji, ale rádi vám s přihlášením pomůžeme.
  5. Pracovní smlouvy, dodatky ani jiné dokumenty není třeba aktualizovat ani podepisovat, veškeré změny budou provedeny automaticky. Společnost TUkas a. s. plně přebírá práva i povinnosti z pracovně právních vztahů, tudíž od 1. 1. 2025 budete všichni automaticky zaměstnanci této společnosti.
  6. Společnost TT-Complex spol. s r. o. zůstává stále jako samostatný subjekt.

Zaměstnanci společností TUkas ČSAO a TUkas AUTO-STAIGER CZ obdrželi od svých nadřízených dopis, ve kterém byli seznámení s detailními informacemi o plánované fúzi. Dopis si můžete stáhnout níže:

Děkujeme vám za vaši trpělivost a podporu během tohoto procesu. Postupně vás budeme informovat o všech důsledcích fúze - např. jak postupovat při fakturacích, při uzavírání nových smluv či objednávek, jak se budete přihlašovat do všech používaných programů, kdy a jak vyměníme razítka a vizitky na provozovnách, jak budou označeny jednotlivé objekty atd. 

Věcí k řešení je spousta, vše je v běhu a vše se snažíme zprocesovat tak, aby se to vás, v běžném provozu, dotklo co nejméně a vše jste se dozvěděli s dostatečným předstihem.

Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte se obrátit na HR oddělení, nebo vašeho přímého nadřízeného.