Image kampaň TUkas
V posledním kvartálu roku 2024 jsme rozjeli poměrně masivní image kampaň TUkas s podtextem:
Jsme TU pro každé auto, pro každého řidiče.
Kampaň má za úkol propojit jméno společnosti TUkas s jednotlivými značkami, které máme ve svém portfoliu. Pro snadnou zapamatovatelnost a zaujetí diváků - ať už ve videu, nebo třeba online bannerech - jsme zvolili vždy konkrétní lidi, kteří propojili svoje obličeje a svůj (smyšlený) příběh s danou značkou vozu a samozřejmě se společností TUkas 😊
Dovolte nám tedy představit jednotlivé aktéry této kampaně:
Jirka a Marie jsou aktivní pár. Užívají si důchodu, cení si společného času v přírodě a klidu daleko od města. Nejčastěji je potkáte u vody s rybářskými pruty, kde si vychutnávají jednoduchost a klidné tempo. Od vozu očekávají především spolehlivost, prostornost a odolnost. Nehledají luxusní prvky, ale praktická řešení, na která se mohou spolehnout. To přesně jim nabízí vozy značky Dacia.
Honza a Michal mají rádi nové výzvy a často vyrážejí na cesty a za zážitky s přáteli. Svůj volný čas tráví aktivně na fotbalovém hřišti, v posilovně nebo na různých akcích. Auto pro ně není jen dopravní prostředek, ale i cesta k osobní svobodě a možnosti zažít něco nového. Chtějí vůz, na který je spoleh a který je zároveň vystihuje. Zaměřují se na moderní technologie, které jim usnadňují cestování, ale také na pohodlí při delších cestách. To přesně našli u vozů značky Opel.
Petr je vášnivý sportovec, který si nejvíc užívá čas strávený na kole. Rád vyzkouší i další sportovní aktivity, které mu pomáhají udržovat zdravý životní styl. Víkendy pro něj znamenají výlety za novými trasami a objevování krás přírody, kam vyráží s přáteli nebo i sám – vždy připraven na další dobrodružství. Auto je pro Petra nepostradatelný parťák. Hledá nejen bezpečné a pohodlné, ale také praktické – s širokou nabídkou příslušenství, díky které může snadno přepravovat své kolo a veškeré vybavení. To přesně našel u vozů značky Škoda.
Klára je právnička a aktivní matka, která se snaží vyvážit práci a rodinný život. Se svou dcerou Emou rády objevují nová místa a kulturní akce v okolí. Auto pro ně znamená pohodlí a jistotu. Potřebují ovšem také dostatek prostoru – od tašek s nákupy po různé sportovní vybavení. Aby si mohly bezstarostně užívat každou společnou cestu, oceňují zejména bezpečnost, spolehlivost a komfort. To přesně našly u vozů značky Renault.
Aleš je úspěšný manažer a jeho pracovní den je plný schůzek a jednání. Čas strávený na cestách ke klientům a obchodním partnerům mu dává důvod investovat do bezpečného, pohodlného a reprezentativního vozu. Volí vůz, který splňuje všechny jeho nároky jak na kvalitu a spolehlivost, tak na pohodlí či moderní technologie. To přesně mu nabízí vozy značky Volvo.
Tomáš, aktivní digitální nomád, který se dlouhodobě přesouvá z místa na místo. Rád se schází s klienty a svůj volný čas tráví s přáteli. Pro tyto příležitosti potřebuje osobní vůz spojující elegantní design s výkonným motorem s důrazem na pohodlí, technologie a detaily. Kvalitní audio systém je pro něj třešnička na dortu. Ideálního společníka nejen do města ale i na dlouhé trasy našel u značky Volkswagen.
Karolína je aktivní a soutěživá žena, která tráví spoustu času na golfovém hřišti. Její život je plný cestování – ať už míří na golfové turnaje nebo na víkendové výlety s přáteli. Auto je pro Karolínu nejen praktickým partnerem, ale také odrazem jejího dynamického životního stylu a standardu. Karolína je důkazem toho, že i ženy dokážou řídit velké SUV s lehkostí! To přesně našla u vozů značky Kia.
Tomáš a Veronika jak již tušíte, jsou digitální nomádi, kteří hledají v životě svobodu a dobrodružství. Na cestách tráví každý volný moment. Milují kempování, objevování nových míst a chvíle v přírodě, která jim dodává inspiraci a energii. Vůz je pro ně víc než jen auto – je to jejich druhý domov na kolech, vždy připravený vyrazit za dalším zážitkem. To přesně našli u vozů značky Volkswagen užitkové vozy.
Celou tuto kampaň můžete zahlédnout především v online prostředí, a to jak ve formátu videí (např. reklama před videem na kanálu Youtube, na Streamu, Seznam.cz a dalších platformách), tak ve formátu online bannerů či brandingů jednotlivých stránek. Jako ukázku TU máme např. branding stránky Garáž.cz:
Dále je videospot v různých ambulancích a čekárnách lékařů po Praze a jejím okolí a v neposlední řadě vzniknul také radio spot, který byl a bude vysílaný v několika rádiích.
Aby to ojetým vozům nebylo líto
Abychom nezapomněli ani na nabídku ojetých vozů, i pro ně vzniknul samostatný reklamní spot se sdělením, že na nás se TU můžete spolehnout:
Jak se vám kampaň líbí? A už jste na ni někde v éteru narazili? 🤩