Kantýna - Mona´s Bistro

18.07.2022

Jak jistě víte, provozovatel kantýn v provozovnách Štěrboholy a Hostivař a dodavatel obědů a svačin do provozoven Malešice a Strašnice se vždy snaží maximálně vyhovět všem potřebám, a jak sami říkají - starají se o spokojená bříška.

V předchozích měsících jsme zaznamenali chvilkový "výpadek kvality" a dostalo se k nám více vašich stížností. Obratem jsme tuto situaci s Mona´s Bistro řešili a ti následně s kuchaři a dodavateli jídel. Vnímáme, že se tuto situaci podařilo rychle narovnat a jídla už jsou opět stejně kvalitní a chutná, jako byla dříve. Víme, že 100 lidí = 100 chutí a je velmi těžké se zavděčit všem, ale věříme (a víme), že většina z vás je s dodávanými pokrmy spokojena. Dokazuje to i počet porcí, které si objednáváte s sebou domů, ať už pro sebe, nebo svoje rodinné příslušníky. Jsme rádi, že této možnosti využíváte.

Pokud byste přece jen měli jakékoli poznatky, je nejlepší to IHNED řešit s dodavateli - ideálně s paní Monikou Zatřepálkovou (tel.: 606 620 206). V případě, že je Vaše stížnost oprávněná a na místě, věřte, že Monika udělá maximum pro to, aby vše obratem napravila, a vy jste byli spokojeni.

Většina z vás jistě již plnohodnotně využívá aplikaci Lunchdrive. Pokud někdo z nováčků ještě tápe
a nemá aplikaci nastavenou a rád by si obědy objednával, určitě se obraťte na hr@tukas.cz, rády pomůžeme. 

JAK VYUŽÍT APLIKACI A MOŽNOSTI OBĚDŮ/SVAČIN NA MAXIMUM?

  • V aplikaci Lunchdrive máte možnost kromě obědů objednat také svačiny. Využívejte toho, a to i v provozovnách, kde jsou kantýny. Pak budete mít svou svačinu připravenou v chladničce s Vaším jménem a nestane se, že se na vás nedostane 😉
  • Pokud si na nějaký den nevyberete z nabídky, ale některý z předchozích dnů se vám zamlouvají třeba dvě jídla, je možnost si objednat předem na další dny.
  • Př.: v pondělí se rozmýšlíte mezi řízkem a šunkofleky, ale v úterý vás nezaujalo nic. Objednáte si tedy na pondělí řízek a do poznámky k objednávce uvedete, že chcete šunkofleky objednat na úterý. Ty vám pak Mona´s Bistro doručí v krabičce (i do provozoven s kantýnou) a druhý den si je můžete nechat jednoduše ohřát.
  • V Lunchdrive pak budete mít v pondělí evidovaný řízek a v úterý libovolný pokrm. Nepřijdete tak o příspěvek zaměstnavatele na oběd 😊
  • Info: většina jídel v krabičce má trvanlivost min. 48 hodin!
  • Pakliže byste chtěli vyměnit přílohu u vybraného pokrmu, opět svůj požadavek napište do poznámky.
  • Lze vyměňovat pouze za přílohy, které jsou ten den na jídelníčku!!!
  • V případě, že z nějakého důvodu nejíte nějakou ingredienci, tak pokud je to možné, kuchař vám toto jídlo připraví bez ní. Opět svůj požadavek napište do poznámky k objednávce.
  • Př.: pokud je v salátu hroznové víno a vy si ho z nějakého důvodu nepřejete, napište to.
  • Nelze měnit něco, co je použito již v základu pokrmu (např. vyndat koření papriky z kuřete na paprice 😂)

Věříme, že výše uvedené tipy povedou k ještě větší spokojenosti s poskytovanými službami Mona´s Bistro. Pokud by vás napadly další zlepšováky, nebo máte připomínky, stížnosti, ale třeba i pochvaly, obraťte se kdykoliv buď přímo na Moniku Zatřepálkovou, nebo to můžete řešit
i prostřednictvím HR: Radka Tůmová - radka.tumova@tukas.cz, tel.: 778 480 508.

Ať Vám chutná!